wtorek, 20 maja 2014

Czas - tydzień inspiracji w Scrapki.pl

Trwa tydzień inspiracji na blogu Scrapki.pl

Ja na dzisiaj przygotowałam kartkę dla mojej przyjaciółki, również scraperki, 
którą poznałam na moich warsztatach w Krakowie bardzo dawno temu :)

Iza to nie tylko scraperka, ale też dusza - człowiek, 
wrażliwa, inteligentna i mądra - powiernica moich małych i dużych tajemnic.

To jest przyjaciółka, której można wszystko powiedzieć i nadal Nią będzie :)

Iza - moja "złodziejko" czasu - dla Ciebie powstała dzisiejsza karteczka :)






Podkarpacie zalane słońcem :)
 Oby wytrzymało do weekendu, czego i Wam i sobie życzę :)

Dorota

29 komentarzy:

  1. Jakie cudo ♥ dlatego tak bardzo lubię tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka :) Dorotko masz racje, że Iza to dusza - człowiek. Rzadko można spotkać na swojej drodze tak dobrych ludzi, taka przyjaciółka to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała, z ukrytym pięknem zewnętrznym i wewnętrznym-(uczucia, sentencja) kartka dla wyjatkowej osoby..Widać włożone serce i prawdziwą przyjaźń.CUDNA!Pozdrawiam..:)

    ps. Zegar fenomenalny, bardzo mi sie podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka!!!! A takiej przyjaciółki pewnie nie jeden Ci zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pikna. Pozdrowienia dla Ciebie i Izy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna karteczka:) Cieplutko i serdecznie pozdrawiam-Peninia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj- Doris, pojechałaś na całego- nie wciskaj kitu, że dobrze czujesz się z turkusami i zieleniami- Ty się po prostu dobrze czujesz ze wszystkimi kolorami! Karteczka obłędna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna!!! Kompozycja zachwyca, a jej przesłanie łapie za serducho...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka przepiękna. Mistrzostwo świata. uwielbiam te twoje koroneczki, gazy, sznureczki ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to ładnie napisałaś, a kartka jest pięknym odzwierciedleniem waszej przyjaźni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama wiesz, że nawet w góry Izę zawlekłam :P

      Usuń
  11. Jestem oniesmielona...takie CUDO i wyróżnienie... PRZYJACIÓŁKO moja ...serce moje:) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie kwiaty, super tekturka i fantastyczny zegar! Całość Przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty Petaloo w Scrapki.pl - naprawdę warto kupić chociaz jeden zestawik :)

      Usuń
  13. Jesteś bardzo zdolną osóbką, cudeńka tworzysz. Trzymam kciuki , niech słońce nie opuszcza podkarpackiego, bo z niecierpliwością patrzę na po brzegi wypełnione wały Wisły w Sandomierzu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ma byc dobrze tym razem i ja w to wierzę :)

      Usuń
  14. Piękna kartka:) Ale najważniejsze, że prosto z serca:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna na pewno przyjaciółka będzie zachwycona, ja bym była.

    OdpowiedzUsuń