sobota, 17 maja 2014

Album komunijny

Jak sobie przypomnę jaką katorgą było zrobienie albumu komunijnego
 jeszcze 3 lata temu to wierzyć mi się nie chce jaka to przyjemność dzisiaj. 
Uwielbiam Scrapińcowe tekturki za dbałość o najmniejszy szczegół, 
za piękne projekty i idealne wykonanie.

Zobaczcie jak przyjemną pracą może być stworzenie takiego albumu



















Komunijne tekturki znajdziecie -> TUTAJ

Okładkę ozdobiłam dmuchawcami

Album powstał na bazie najnowszej kolekcji z Galerii Papieru - Wiek niewinności .

Pozdrawiam serdecznie :)

Dorota

15 komentarzy:

  1. Dorotko, mowę mi odjęło! Wspaniały prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Album wygląda pięknie... i te detale są doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny album :) I ta dbałość o szczegóły! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny - to pierwsze słowo jakie mi przyszło do głowy jak zobaczyłam album. Jest skromny i elegancki. Zgadzam się z Kathy - ta dbałość o szczegóły :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Istne cudo zrobiłaś, album jest przepiękny. A karteczka wspaniała.
    Podziwiam bo sama jakoś nie mam odwagi by zrobić album, boję się że go skopię.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny dopracowany w każdym calu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Inna sprawa, że ja nawet posiadając takie cudne tekturki nie umiałabym zrobić takiego albumu :P Piękny jest :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny...perfekcyjny...cudny

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny!!! A scrapińcowe dmuchawce muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny album!!! A tekturki też sobie ogromnie cenię, mnie one "robią" całe pudełko komunijne, papiery natomiast zamówione, więc tez wypatruję listonosza z niecierpliwością. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. dopracowany w każdym detalu. fantastyczny album, radość dla oczu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń