poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Dla przyjaciółki

Komplet składa się z kartki i ozdobnego taga, który można dołączyć do prezentu.
Zdobienia stanowią stemplowane kwiaty, które pomalowałam brokatem. Dodatkowo użyłam tekturek z zestawu Summer & Latte i przeszyłam kartkę i taga grubymi nićmi. Wewnątrz karteczki zrobiłam kieszonkę na załączony piękny wiersz Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego, bądź na jakiś osobisty dodatek. Mam nadzieję, że obdarowana przyjaciółka z takiego zestawu sie ucieszy :)









W swojej pracy wykorzystałam:



Pozdrawiam serdecznie :)


11 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw - urocze tekturki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe połączenie koloru kremowego i tej nasyconej zielenii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że przyjaciółka będzie zachwycona. Prześliczny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  4. не перестаю удивляться,как всё прелестно!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tu się nie cieszyć z takiego dzieła, przyjaciółka bez wątpienia będzie zachwycona. Jak dla mnie super, i jeszcze mój ulubiony wiersz... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe! Przyjaciółka się ucieszy!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny zestaw, kremowy papier bardzo fajnie się prezentuje i super pomysł na wykorzystanie ramki tekturowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. You are truly an artist, and i love your work.
    I asked you once before, but i will try again, hoping you see my question.
    On the pocket inside you have a wavy border. Did you make that with scissors, die, or a punch, or maybe a SVG. Please tell me so i can buy it :-)

    OdpowiedzUsuń