środa, 12 grudnia 2018

Paradise Lost

Z Estonii zamiast pamiątek przywiozłam najnowszą kolekcję papierów
 Agi Baraniak -  Paradise Lost
Papiery zachwycają już od pierwszego wejrzenia a praca z nimi to rozkosz dla ducha ;)


Trochę je postarzałam żeby powstał kolejny Junk Book
dodałam kilka tekturek ze Scrapińca
metali od Finnabair oraz koronek z Zielonych Kotów.
Kwiatowe stemple również od Agi Baraniak
Na okładce kwiaty z foamiranu oraz skrzydełka  14 Craft Bar


Pozdrawiam serdecznie,
Dorota

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam z bardzo dziś wietrznej Irlandii :) i pięknie dziękuję za komentarze i obecność! <3 <3 <3

      Usuń
  2. Prześliczny :))) I jak tu teraz zasnąć , gdy przed oczami takie cudo :)))
    Pozdrawiam - Ala M .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalecam zatem oglądać moje prace z samego rana :) Buziaki posyłam z Irlandii <3

      Usuń
    2. Pani Dorotko , nie dość że jestem ,, nocny Marek " , to oglądam na dobranoc , żeby mieć piękne sny :)
      Serdecznie pozdrawiam - Ala M .

      Usuń
  3. Zachwycający, piękne kompozycje i moje ulubione kolorki 💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twój styl, każdy album jest magiczny, niepowtarzalny i cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędne są te Twoje albumy. Mnóstwo w nich pracy i miłości

    OdpowiedzUsuń
  6. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń