środa, 14 marca 2018

Jak niemozliwe stało sie możliwym :)

W naśmielszych snach nie przewidziałam, 
że sklep ze scrapbookingiem i materiałami do rękodzieła otworzy mi się pod nosem :)

Sklep Studio75 przeniósł swój sklepik stacjonarny
 i teraz mogę do niego chodzić dosłownie w szlafroku ;)

Wczorajsza wizyta zaowocowała nowym szyfonowym foamiranem i nawet ja, 
która wydaje się, że wie wszystko o nowościach do rękodzieła 
- nie miałam zielonego pojęcia, że takie cudo istnieje.
Materiał jest cieniutki jak mgiełka, rewelacyjne się go formuje, 
jedyna uwaga, płatków trzeba znacznie więcej niż z innych rodzajów foamiranu.

Tak się zawzięłam, że po fioletowej róży z foamiranu szyfonowego
 powstała jeszcze jedna z kursu Liny.
Warto uwierzcie wydać pieniądze i zaopatrzyć się choć w jeden kurs Liny
niesamowite fachowe uwagi, znajomość produktów godna uwagi, 
słowem nie żałuję ani grosza! 
Na dodatek wiem, jaka jest różnica w kolorze pomiędzy różnymi rodzajami pasteli
 i wiem co jeszcze muszę dokupić żeby mój kwiat nie był takim bladzioszkiem :)

Ok na początek szyfonowy kwiat a potem z kursu od Liny :)



Serdecznie pozdrawiam i czekam na wszelkie krytyczne uwagi! 
Nie jestem mistrzynią w tym, co więcej to jedne z pierwszych moich tak dużych kwiatów :)
Buziaki

12 komentarzy:

  1. Piekne różyczki! Cokolwiek robisz wychodzi Ci to po mistrzowsku <3 Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Сказочно красивые цветы! Дорота, ты настоящий талант во всем!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne róże. Pozdrawiam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG! przepiękne <3 zazdroszczę talentu ;) i podziwiam te cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno uwierzyć, że to Twoje pierwsze duże kwiaty :) Pięknie wyszły

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Dorotko , kwiaty cudowne :))) Pąki różowych róż , na trzecim zdjęciu od końca
    ,, rozłożyły " mnie , siedzę i patrzę i napatrzeć się nie mogę :)
    Pozdrawiam - Ala M .

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kwiaty! Wszystko pani wychodzi cudownie...Dzięki za podpowiedź (w poprzednim poście) gdzie mogę kupić kwiaty. Nie umiem i nie lubię ich robić. Pozdrawiam, Bozena

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Fantastyczne kwiaty Dorotko!! Wspaniala praca! Pozdrawiam, Majka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Is this really made out of faomiran WOW it is gorgeous. Would love a tutorial with you hugs x

    OdpowiedzUsuń