wtorek, 5 grudnia 2017

Miętowe maleństwo

Kocham bardzo swoją pasję
to co mnie wypełnia gdy siadam przy swoim małym warsztaciku
szelest papieru i zapach farb
wyobraźnia, która pomału przeistacza się w coś bardziej realnego..

Moje hobby wydaje się ludziom tak bardzo dziecinne... 
szczególnie tym, którzy nie mają żadnego...


Dziś mały albumik 13x13 cm.

Ponownie zawitała na moje biurko kolekcja
Zella Teal z Prima Marketing
i media od Finnabair

Tekturki moje ukochane ze Scrapińca


Miłego i twórczego Dnia Kochani :)

Dorota



17 komentarzy:

  1. Dorotko cudowne maleństwo :)
    P.S. Nie wiem co się wydarzyło w międzyczasie na Twoim blogu w sensie w komentarzach, ale ja też lubię ciszę i spokój, i lubię zaglądać do Ciebie, i kocham Twoją twórczość nawet niby tą mroczną, bo to co tworzysz to sztuka i nie każdemu musi się podobać :) Masz swoich odbiorców, którzy tylko czekają co tam nowego stworzysz i ja się do nich zaliczam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny miętusek ❤ Dorotko , życie jest za krótkie żeby się przejmować tymi ludźmi .Ty kochasz papierki i tekturki , a one Ciebie - w Twoich rękach przeistaczają się w najpiękniejsze karteczki i albumy i cieszą nasze oczy . Nieustającej veny życzę 😊 Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Dorotko widzę, że boli Panią jeszcze zaistniała sytuacja i okropny wpis na Pani blogu, ale proszę puścić to w niepamięć i uśmiechnąć się do nas wiernych Pani twórczości orędowniczek. Maleństwo przepiękne. Ściskam i przesyłam moc pozdrowień Edyta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to tamto poszło w niepamięć, ale jakaś nostalgia mną zawładnęła i tak napisałam bardziej z potrzeby serca no i jednocząc się z tymi wszystkimi, którzy są po tej mojej stronie i też czasem mają pod górkę ;)

      Usuń
    2. Ano mają ;-P ale dobrze, że są takie miejsca jak Twój blog i tacy ludzie jak Ty, którzy w tym wszystkim potrafią kreować piękno i się nim dzielić. I podpisuję się pod komentarzem Uli K.Pozdrawiam serdecznie. Dominika.

      Usuń
  4. Tak , tak ! Podpisuję się obiema rękami pod komentarzem Pani Edyty :) Pozdrawiam serdecznie ! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie myśl o tym, co wydaje się ludziom. Najważniejsze to robić to, co się lubi. Piękny album

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie "leżą" każde Twoje dzieła :)A mroczność wręcz uwielbiam. Przy pracach ciemnych, tajemniczych nawet dłużej się zatrzymuję. Nie widziałam komentarza, ale podejrzewam, że musiał być okropny. Samych scrapowych cudowności dalej życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nigdy dobrowolnie nic nie usunęłam i doceniam krytykę, ale tak był okropny i był wulgarny. Dziekuję i zawsze zapraszam <3

      Usuń
    2. I to prawda: nie doceni pasji ten, kto nie ma niczego.

      Usuń
  7. Piękne jest to Miętowe Maleństwo :) Pani Dorotko , na duże kłopoty najlepsze są małe szczęścia :) A co do dziecinnego hobby , to dziećmi jesteśmy całe życie , zmieniamy tylko zabawki :)
    Pozdrawiam cieplutko - Ala M .

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudny albumik:) Okładka po prostu niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam chyba takiego zasobu słów żeby określić jakie ten album jest piękny. Mogłabym go oglądać i oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. błękity i niebieski uwielbiam a w towarzystwie brązu, beżu i bieli to już totalny odlot!

    OdpowiedzUsuń