piątek, 22 września 2017

Alchemy

Uwielbiam w życiu te chwile, 
kiedy zamykam się w szklanej kuli, do której nikt nie ma dostępu, 
mam tylko swoje myśli i chęć tworzenia czegoś co kocham najbardziej 
- ciąć i ozdabiać papiery :)

Alchemy - niezwykła, mistyczna kolekcja, 
trudno ubrać w słowa jakie wrażenie na mnie wywarła... 
wiem, że będzie mi się śniła po nocach :)

Do tego kolekcja tekturek ze Scrapińca Steampunk
i wspaniałe media tym razem od Finnabair ze sklepu Mix Media Place


Jutro znowu będzie świątecznie i kolorowo :)

Buziaki

20 komentarzy:

  1. What a beatiful album about Steampaunk Christmas :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo klimatyczne, idealne dla miłośnika fantastyki. Patrzę i podziwiam, bo mixmedia zawsze wychodzi mi przesadzone i po jakimś czasie sie poddałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda trzeba panować nad mediami :) tez często mam problem :)

      Usuń
  3. WOW! This is so gorgeous. Your mixed media album is beautifully designed. Love all the elements you used and the composition is perfect. Thanks for sharing your talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny album! Mam te papiery i inspirację od Pani, album- bazę (oczywiście z Eco Scrapbooking) mam inną...Więc mój album będzie też inny...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, stunning! Such dramatic papers and pages - beautifully done as always.
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny , pełen tajemnic album :)

    Pani Dorotko , kiedy zamyka się Pani w szklanej kuli do której nikt nie ma dostępu i tworzy Pani to , co kocha najbardziej , ma Pani miłe życie . Jest Pani wtedy uwięziona w idealnym świecie :) Bez słów , bez rozgłosu , w milczeniu , czyni Pani wiele dobrego . Czy to ukazując nam piękny , zimowy , bajkowy krajobraz , czy wpuszczając nas do świata tajemnic , zostawia Pani ten nasz świat lepszym . Jest Pani ,, jak światło na niebie , które wędruje przez noc i po drodze zapala zgasłe gwiazdy " . Dziękuję za świat , którego nie znałam :)
    Pozdrawiam cieplutko - Ala M .

    OdpowiedzUsuń
  7. Artystycznie i warsztatowo - MAJSTERSZTYK!!! Patrzę... podziwiam... podziwiam... podziwiam... itd.
    Pozdrawiam z pochmurnego Rzeszowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, chociaż ja osobiście wolę bardziej botaniczne Pani prace i w mniej przerażającej kolorystyce. Pozdrawiam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się miłością bezgraniczną!!!! Album jest bajeczny, wszystko w nim idealnie współgra, papiery, media, kolory, grafiki... Jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny. Owiany tajemnicą.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity!!! Po prostu niesamowity:)
    Co za cudne papiery.

    OdpowiedzUsuń