piątek, 19 maja 2017

Nowości zewsząd płyną :)

Takie piątki to ja bardzo lubię :)

Zobaczcie cudownie błękitną połączoną z beżem
i nowiutkie jeszcze cieplutkie tekturki autorstwa Dominiki ze Scrapińca

Baza albumowa oczywiście Eco Scrapbooking
Media wszelakie Pentacolor  


Album, który dziś zamieściłam wykonamy wspólnie w Kobiórze 9 czerwca od godziny 16-tej.
Część stron pomalujemy same, część z papierów do scrapbookingu.
Okładka wykonana techniką mixed-media

Koszt 140 zł
zapisy: dorotakopec@wp.pl

Banerek ukaże się już za chwilę, ale zapisywać można się już teraz :)

Serdecznie pozdrawiam,
Dorota



16 komentarzy:

  1. Cudownie zestawione te nowości :-D Okładka niesamowicie piękna ,jak zawsze u Ciebie :-D Wewnętrzne strony stonowane ,świetnie podkreślą wklejone zdjęcia :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna każda kartka i przepięknie twórcza całość! Pozdrawiam Dorotko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napatrzeć się nie mogę :) cuuudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam i tęsknię...a Lublin ponoć bez szans na Twoje warsztaty :-( Pozdrawiam Iwona Kaleja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wakacji tak, ale potem kto wie co będzie :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że Ty w Lublinie :-)

      Usuń
  5. zachwycający...brak słów...no i moje ulubione niebieskości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I moje ulubione kolory..
    Cudownie wygląda....

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego. Pozdrawiam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudny album 💕 niezwykły tak bardzo mi się podoba 💕

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńko Dorotko ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. I co tu napisać, jak pod każdą pracą mogę napisać tylko to samo. Kolejne cudo wyszło z pod Twoich łapek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny :)))
    Pozdrawiam - Alicja M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znów piękność!! nawet nie widziałam, że w UHK takie niebieskości się pojawiły:-)

    OdpowiedzUsuń