czwartek, 19 stycznia 2017

Bajkowy świat :)

No tak :) czasem trzeba się zmierzyć z tak trudnym tematem, 
bo przecież małe dziewczynki też mają swoje prawa :)
Otóż jedna z Nich obchodzi jutro urodziny i z tej okazji ciocia Dorota porwała się na album, który muszę przyznać przerósł moje mośliwości.

mam tylko nadzieję, że małej Jubilatce - Anielce przypadnie on do gustu :)

Anielko - życzę Ci pięknego, kolorowego Urodzinowego Dnia
 i spełnienia wszystkich Twoich dziecięcych marzeń :)

Sto lat Serduszko!

W albumie wykorzystałam najnowszą kolekcję
 z Heartfelt Creations - Wildwood Cottage


Serdecznie pozdrawiam :)

Dorota

20 komentarzy:

  1. Nie wiem Dorotko, co miałaś na myśli pisząc "Przerósł moje możliwości".
    Album jest niezwykły. Pisałam już kiedyś, że chciałabym być Twoją Babcią, teraz z kolei chciałabym, żebyś była moją Ciocią :-) Z pewnością zanim Anielka zdecyduje się, by coś do niego wkleić lub napisać obejrzy go z zachwytem milion razy. CUDOWNY!!! Iwona Kaleja

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, this is amazingly beautiful, your niece will be so happy with this...x

    OdpowiedzUsuń
  3. Album jest BAJECZNIE piękny! Nie ma takiej możliwości, żeby się nie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający album, idealny na wspomnienia i małe sekreciki. Okładka- obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a beautiful, charming album.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie przerósł !!! Idealny bajkowo-wróżkowy świat stworzyłaś na stronach albumu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny, bajkowy świat na wspomnienia małej dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały album! Słodki, wzruszające, wspaniałe! Z tego albumu, nauczyć się marzyć!)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudny album, bajkowo dziewczęcy - ja jestem nim zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Album jest zachwycający, bajkowy, pełen czaru i magii w bardzo dziewczęcym wydaniu, Anielka z pewnością będzie nim zachwycona i poczuje się jak mała Księżniczka w krainie Elfów.

    OdpowiedzUsuń
  11. dzieci są znacznie bardziej wymagającymi odbiorcami. a do tego znacznie bardziej bezpośrednie w ocenie. tym albumem mała solenizantka z pewnością będzie zachwycona :) pięknie wygląda, pełen niespodzianek, magiczny wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och CIOCIU DOROTKO ...zazdroszczę albumu ANielce..ZJAWISKOWY

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowny,bajkowy ,magiczny a wykrojniki ze stempelkami są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten bajkowy świat jak każda bajka. Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy Twój album jest cudowny ! Śliczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciociu Dorotko bardzo Ci dziękuję za te piękne życzenia urodzinowe i który bardzo przypadł mi do gustu!!! Anielka I LOWE!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja powiem tak :)i jak tu Cie nie kochac:)
    Uwielbiam Twoje prace jedna po drugiej.

    OdpowiedzUsuń