środa, 19 października 2016

Niezwykły weekend na Słowacji :)

Dzisiaj pokażę tylko prace, które sama wykonałam 
podczas naszego "międzynarodowego" spotkania na Słowacji :)
Jeśli zaglądacie do mnie pamiętacie pewnie prace, 
które wykonałam na sierpniowych warsztatach mixmediowych.

Już wtedy podjęłyśmy decyzję o zorganizowaniu takiego weekendu jesienią. 
Tym razem i ja byłam jedną z prowadzących.
Wiem, że na zdjęciach nie widać technik, których nauczyły nas 
Denisa Gryczova, Janka Mampouya i Monika Huculak.

Patrzcie na prace przez różowe okulary :) bo nie liczy się tutaj to co one przedstawiają,
tylko właśnie niezwykłe techniki, które postaram się wykorzystać w swoich projektach.

Pierwsza praca to Art Journal wykonany z Moniką Huculak.
Monika w swoim życiu prowadziła 3 warsztaty
 z czego miałam ogromną przyjemność być na dwu :)
Jeśli kiedyś będziecie miały okazję 
koniecznie skorzystajcie z niezwykłego talentu Moniki.


Kolejna praca to Anioł Stróż z Denisą Gryczovą.
Talent Denisy podziwiam od dawna
 i również po raz drugi skorzystałam z jej cennych rad.
Szkoda, że nie robiłam zdjęć w trakcie tworzenia tej pracy, 
trudno byłoby Wam uwierzyć ile jest warstw gesso, pasty strukturalnej 
i materiału pod tą maleńka laleczką.


Ostatnia praca wykonana w starej książce z naszą nieocenioną organizatorką Janką.
I tutaj chyba jest najwięcej technik, które były dla mnie nowością
 i których na zdjęciach nie widać.
Napisy oczywiście w żartach dobrałam, miałyśmy dwie książki do podarcia do wyboru: 
Konopielkę i Perłę Szanghaju, a że wiedziałam, że pracę pokażę na blogu 
z pełną świadomością wybrałam napisy z tej drugiej :)


Mam wspaniałe, ciekawe i kolorowe zycie :)

Jestem szczęśliwa, że mogę robić to co kocham 
i poznawać takie talenty jak Monika, Denisa i Janka.

Sekret na który czekacie też dotyczy mojego życia
 i ogłoszę go całemu światu już za chwileczkę :)

Buziaki :)

Dorota

22 komentarze:

  1. Niezwykłe prace. Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Proszę podać przepis na takie kolorowe życie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełniać swoje marzenia czyli robić to co się kocha nie zważając na trudy :)

      Usuń
  3. cuda cuda o-gla-sza-jaaaa :)
    wpraszam sie na nastepne warsztaty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam , piękne prace i cieszę się ,że możesz robisz to co kochasz , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful work Dorotko! Stunning! ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace!!! tak pozytywnie zazdroszczę Ci tych warsztatów :) i grunt to robić co się kocha - to pomaga, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Media bardzo mi się pobadają, ale nadal nie potrafię wziąć się za nie, chyba muszę wybrać się na podobne warsztaty :)
    Stara książka leży u mnie już chyba ze dwa lata. I co??? Nic, nadal leży i czeka. Może się doczeka :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę takich spotkań... Wspaniałe prace stworzyłaś, szczególnie zaś z wykorzystaniem starej książki. Zaczęłam jakiś czas temu tworzyć swoją, ale że nie jestem mediowa, to idzie mi to bardzo powoli. Mam jednak nadzieję skończyć ją kiedyś... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ...z niecierpliwością czekałam na efekty Twoich słowackich, artystycznych wojaży...i z podziwu nie mogę wyjść! TZN wiedziałam , że stworzysz cuda , bo nic nnego z Twoich rąk nie wychodzi ale ...to co powstało uwiodło moje serce...PIĘKNE i takie mroczne i inne a jednak od początku do konca TWOJE ...chyle czoła przed TWOIM talentem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorotko, świetne prace zrobilasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ się działo! cudownie, że doceniasz to szczęście! i że czerpiesz z życia ile się da! zazdroszczę tych wszystkich dobrych lekcji! pięknie to wyszło choć za groma nie wiem czego tam nakładłaś ;) i na sekret czekam!!! no powiedz już :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wie Pani, że nie przepadam za tymi technikami, ale jak znawczynie mówią ładne to ja im wtóruję. Pozdrawiam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo "niemediowa", więc tym bardziej podziwiam to, co widzę! Czary jak nic! :-)
    Może jakieś warsztaty w Stargardzie, albo chociaż w Szczecinie?

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest niesamowite, magiczne...

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne te prace, wręcz nie z tej ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem, kiedy to będzie niezwykły weekend w Grecji? Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń