środa, 13 lipca 2016

Celebrate the Season Collection

Od dziś w Heartfelt Creations   
możecie zakupić najnowszą kolekcję świąteczną

Osobiście jestem bardzo przeciwna 
pokazywaniu świątecznych kartek wcześniej niż w październiku, 
niestety przynależność do DT firmy obliguje mnie do pracy wg schematów.

No i przyszedł czas kiedy wszystkie projektantki 
mimo upalnego lata pokazują śnieg :)

Zobaczcie moje kartki czy udało się stworzyć zimowy klimat w lecie ?



Jeszcze tu dziś wrócę z czymś bardziej na czasie :)

Dorota

13 komentarzy:

  1. Idealnie Ci się udało :) Wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompozycje Twoje piękne :-))) Kolory papierów zbyt letnie i soczyste (jak dla mnie) na święta .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka kolekcja :) ale mnie się podoba :)

      Usuń
    2. Przejrzałam tę kolekcję na firmowym blogu - faktycznie, rzecz gustu, ale moim zdaniem też jest świetna, ze względu na niekonwencjonalna kolorystykę jeśli chodzi o zimę. Chyba też sobie spróbuję skleić zimowa kartkę w fioletowo - turkusowym misz - maszu. Mają też piękne sanie w swoim zestawie, ale płotek jest obłędny.
      Tyle co do kolorów. A jeśli chodzi o Twoje obawy, Dorotko dotyczące pokazywania zimowych kartek o tej porze roku to śmiało możesz je odłożyć na bok, bo jak widać po komentarzach wcale nas nie zmroziłaś, a wręcz przeciwnie... Twoje kolejne cudne propozycje z tymi fantastycznymi niuansikami, drobiażdżkami, szczególikami - UWIELBIAM!!!
      P.S.
      Ja się pozbyłam oporów przed robieniem zimowych kartek w srodku lata, kiedy w zeszłym roku przystąpiłam do zabawy organizowanej przez Inkę i Rudlis w całoroczne świąteczne kartkowanie. Dzięki temu mam wreszcie na święta pomyte żyrandole:))) W tym roku kontynuuje zabawę - podoba mi się:)))

      Usuń
    3. Nic nie poradzę ,taki charakter i upodobania ;-) Za to świetnie by mi ta kolekcja pasowała do wielkanocnych kartek :-))) Pozdrawiam :-)))

      Usuń
    4. obawiam się, że w lipcu co środę będzie u mnie zimowo niestety mus to mus :) za to na sierpień Heartfelt przygotowała prawdziwą ucztę więc zaglądajcie :)

      Usuń
  3. Piękne. Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow po pierwsze cudne kartki w pięknych kolorach, po drugie podziwiam że udało Ci się zrobić takie prace w lecie !! Super !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj udało i to jeszcze jak☺

    OdpowiedzUsuń