czwartek, 30 czerwca 2016

Zmediowana

Dawno temu spędziłam cudowne, beztroskie wakacje nad Morzem Śródziemnym. 
Otchłań cudownie szmaragdowej wody, do dziś pamiętam ten kolor. 

Wcale o tym nie myśląc robiłam dzisiejszą kartkę,
 ale to właśnie tamte wakacje i tamto morze przychodzą mi na myśl jak na nią patrzę.

Kartka powstała na papierze akwarelowym. 
Najpierw przez maskę Tima Holtza nałożyłam Heavy Gesso,
 a następnie pomalowałam mgiełkami Lindy's.

Cudowna nowość ze Scrapińca ograniczyła tym razem chęć bogatego ozdabiania kartki.

Zobaczcie jak się prezentuje ta "uboga" jak na mnie karteczka :)












Miłego Dnia!

Dorota

6 komentarzy:

  1. Kochana ...Jesteś niesamowita ...a TWOJE kartki rozpoznam nawet na końcu świata:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś niesamowitego ile kreatywności trzeba posiadać, żeby wykombinować tak piękne rzeczy. Potwierdzam słowa Pani ,,artizy" kartki są do rozpoznania na końcu świata, a bym dodała, że i w kosmosie. Pozdrawiam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous colors... and card!

    OdpowiedzUsuń
  4. Such rich, deep, greens and blues. I love this card, it is beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się napatrzeć na tą kartkę. Coś niesamowitego.

    OdpowiedzUsuń