piątek, 30 października 2015

Home for Christmas

Witajcie :)

U mnie jak zwykle święta zaczynają się znacznie wcześniej niż np. u moich sąsiadów :)
Już w sierpniu zaczęły się pokazywać pierwsze świąteczne papiery do scrapbookingu.

W sklepiku Scrapki.pl   
w dziale Boże Narodzenie   
znajdziecie papiery, kwiaty, tekturki i wiele innych świątecznych ozdób.

Ja swój świąteczny albumik wykonałam z papierów i dodatków 


Okładkę albumu ozdobiłam embossingiem 3D.



















Na okładce piękne tekturki z najnowszej scrapińcowej kolekcji Royal

Pozdrawiam serdecznie :)

Dorota

8 komentarzy:

  1. Cudny i sliczne swiatwczne kolorki :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko, chociaż nasza srebrzyście się skrząca Marie Antoinette była zachwycająca, to ten zestaw kolorystyczny jest równie wspaniały. Bardzo, bardzo mi się podoba :-)
    No i to, co uwielbiam na Twoim blogu - relatywność pór roku - czyli niby jesień, a już pachnie zimą; niby zima, a już czuć powiew wiosny. Cudownie! Człowiek nigdy się nie znudzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny, wykonanie godne mistrza ;)

    OdpowiedzUsuń