piątek, 4 września 2015

Albumik i warsztaty w Danii

Jakimś dziwnym trafem się złożyło, 
że na początku października pojawię się na konwencji scrapbookingu w Danii
 i jako członek zespołu Riddersholm Design poprowadzę tam warsztaty.

Będziemy robić albumiki, kartki i tagi a wszystko z cudownych papierów
w połączeniu z tekturkami ze Scrapińca

Dzisiaj może obejrzeć albumik
jaki stworzymy na tych wyjątkowych warsztatach...











A już jutro warsztaty w Lublinie z cudowną grupą :)
Już nie mogę się doczekać :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Dorota

11 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie, Dorotko! :) Wcale mnie to nie dziwi, ponieważ cudnie reprezentujesz każdą markę, z którą współpracujesz. Album jest świetny, w jednym z moich ulubionych zestawień kolorystycznych, bardzo klimatyczny, ze smakiem - nie ma ani za mało, ani za dużo ozdób, no jest po prostu idealny!

    OdpowiedzUsuń
  2. This is absolutely beautiful - colours, embellishments, inky effects, papers, the butterflies - all completely lovely. Hope you have a great time in Denmark!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny choć nie moje klimaty. Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Много красота и винтидж излъчване, браво!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! I te kolory i dodatki... A wszystko skomponowane ze smakiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak słów...Twoje prace są OBŁĘDNE...mistrzyni moja :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak słów...Twoje prace są OBŁĘDNE...mistrzyni moja :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak słów...Twoje prace są OBŁĘDNE...mistrzyni moja :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj obejrzałam w realu - cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak, mają szczęście, z pewnością każda firma chciałaby mieć taką reprezentantkę, nawet nie wiesz jaka to radość i duma żeś Ty nasza!!!:)))

    OdpowiedzUsuń