niedziela, 7 września 2014

Trochę lata, trochę zimy w lecie :)

Na początek jedna zimowa karteczka
 z najnowszej kolekcji Pierwszy śnieg

Nie lubię zimy i mam nadzieję, że lato będzie jeszcze długo z nami, 
ale na sklepowych półkach pojawiły się nowe śliczne papierki
i nie sposób przejść obok nich obojętnie :)




Zaproszenia ślubne to coś co bardzo rzadko robię, 
chyba, że dla wyjątkowej pary :)

Te powstały z kolekcji Wiek niewinności





I jeszcze maleńkie sukienusie 
w zaproszeniach dla Natalki.

Tu również wykorzystałam kolekcję Wiek niewinności




Pozdrawiam serdecznie :)

21 komentarzy:

  1. YOUR pieces of ART are elegant and so very beautifully created... I am in awe of your work and YOU... love it all... so very wonderful... it is like a vacation to me... Love, Light and Peace...Bonnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your Christmaseiland card. The other cards are so delicate.
    Your work always looks wonderful. I enjoy looking at it.
    Thanks for showing Anneke.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się "posypały" dziś prace u Ciebie! Dorotko co jedna to ładniejsza!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Zaproszenia są po prostu obłędne!!! Musiały być również bardzo pracochłonne, tym bardziej podziwiam ich wykonanie w tylu egzemplarzach :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zatkało mnie z wrażenia, aż nie wiem co powiedzieć, a to rzadko mi się zdarza;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka świąteczna bardzo klimatyczna - powiało mrozem i zapachniało Świętami!
    Zaproszenia cuuudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace takie perfekcyjne- jest co podziwiać. Śliczności

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaproszenia bardzo eleganckie :-))) Świąteczna kartka zachwyca kolorami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka z lasem choinek ujęła mnie ogromnie! dla mnie - ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaniemówiłam ...zaproszenia zjawiskowe a kartka zimowa...ach zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka świąteczna w cudnym klimacie, aż pachnie świątecznym świerkiem :) A zaproszenia skradły moje serce!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hard disk file recovery experts will help you recover data from a physically failed hard disk drive including the ones which S.
    If the file size exceeds the free space, it looks for
    the next free space chunk and stores the residual part
    there. Data can restore from XP hard drive when FAT & NTFS partitions are formatted.


    my blog tags

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ale cudne i do tego jaka imponująca ilość !!! Wyobrażam sobie ile pracy i czasu jest w tym projekcie !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie najbardziej podobają się te delikatniutkie, kwiatowe, wykrojnikowe falbanki na sukienusiach! Piękne! Szkoda, że jeszcze nie dorobiłam się BigShota :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Dorotko, jesteś pracowita jak pszczółka! Przepiękne zaproszenia, a kartka świąteczna po prostu zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko piękne i dopieszczone, ale ta pierwsza kartka: wow, mistrzostwo świata!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cuda! A najpiekniejsze te choinki! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. choinki przeurocze , serducha to mój ulubiony wzór u Ciebie a te sukienki to już mistrzostwo doskonałe

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko, ależ to cudowności - kartka i zaproszenia na równi!!!

    OdpowiedzUsuń