sobota, 26 października 2013

Kurs na choinkę z listków

Dzisiaj chcę pokazać jak zrobić świąteczną choinkę
przy wykorzystaniu tego co wszyscy z Was posiadają czyli dziurkaczy lub listkowych wykrojników.
Napisałam "wszyscy", bo chyba każdy kto zaczyna przygodę ze scrapbookingiem
na początek kupuje kilka dziurkaczy, więc myślę, żę takie z listkami też się znajdą,
a jeśli ktoś posiada maszynkę i wykrojniki, to również można tutaj użyć.


Zaczynamy od przygotowania potrzebnych materiałów:
- dowolna baza na kartkę (ja wybrałam kwadratową)
- odpowiedni papier stanowiący tło, użyłam podwójnego lekko kontrastowego papieru,
zszyłam obydwa kawałki, ale nie jest to konieczne
- klej Magic
- kosteczki 3D
- wytnijcie różne listki, jakie tylko możecie
- przygotujcie trójkąt stanowiący bazę choinki, wycięłam go z beermaty
- będzie potrzebny jeden pasek papieru z ozdobnego dziurkacza brzegowego, również wzór nieistotny


Poniższe zdjęcia prezentują kolejne kroki ....


Po skończeniu choinkę można delikatne podmalować białą farbą akrylową
i posypać brokatem, przysypać śniegiem z Perlen-pena i gotowe :)


Świąteczną kartkę zrobiłam z kolekcji  Kapuśniaczek pastele
oraz najnowszego dziecka Galerii Papieru -  Sen motyla

Ja zmykam zaraz na twórcze spotkanie z:
Gosią - Peninią
Agnieszką - Ms Totti
i Anetą Mencfel - Studio75

Buziaki i miłej soboty Wam życzę :)


43 komentarze:

  1. Dorotko, nie wyobrażam sobie świątecznego kartkowania bez Twoich inspiracji. Twoje choinki są cudowne, zatem kurs zdecydowanie się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tą choinką - wygląda rewelacyjnie :) Spróbuję zrobić podobną, może się uda...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko, jesteś nieoceniona, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekna kartka, dziekuje za kurs. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również bardzo dziękuję za kurs! wspaniałe są te Twoje choinki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! This is so gorgeous!! Thank you so much for sharing the process Dorota. I will definitely be making some of these. A truly beautiful card!! ox

    OdpowiedzUsuń
  7. Very beautiful creation.
    Thanks for the tutorial.
    Gr Elly

    OdpowiedzUsuń
  8. Сказка ожила! Спасибо!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, a kursik na pewno będzie inspiracją dla wielu osób:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuję za kursik;))..napewno skorzystam;")

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kartka :) A kursik super :) Myślę, że sama z niego skorzystam tylko muszę jakieś listki poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kursik, kartka jest super :)

    Zapraszam na candy: http://www.szafa-artystyczna.pl/candy-w-szafie-artystycznej/

    OdpowiedzUsuń
  13. невероятная!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka. Dziękuję za kurs. Z pewnością wykorzystam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna choineczka, a kursik bardzo przejrzysty, pewnie też go wykorzystam :)) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  16. no pięknie...a miałaś tylko mnie nauczyć ...:) cudny kursik...a choinka obłędna jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny kurs, bardzi dziękuję, może i ja spróbuję czegoś takiego.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za kursik zaraz zabieram się do wycinania, Twoja choinka przepiekna, i kolory cudne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że zrobiłaś ten tutorial :))) Bo choinka jest rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka cudna jak wszystkie Twoje, a kurs świetny i wart wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dorotko dziękuję za ten kurs, choineczka przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. próbowałam już bez kursu robić na wzór Twoich choineczek:) dziękuję za zdradzenie wszystkich tajników, Piękne te choinki

    OdpowiedzUsuń
  23. :D :D :D
    już dawno zakochałam się w tej choince ;-)))
    Dzięki za kursik... obawiam się, że.... go wykorzystam ;-)))
    Udanego twórczego spotkania

    OdpowiedzUsuń
  24. Фантастика! Очень красиво!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za kurs, choinkę ubrałam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniała :)
    Dziękuję za kursik/inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kartka jest prześliczna dziekuję za kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna w swojej prostocie. Cudo! Jedna z bardziej pomysłowych choinek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. So Beautiful Dorota...love it!
    Hugs Ellen

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrze popatrzeć, co też nowego wymyśliłaś :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. What a beautiful creation,thabks for the tutorial.


    Groetjes Marian

    OdpowiedzUsuń
  32. Co za kreatywność! Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  33. obłędnie genialnie prosty pomysł , dziękuje za kurs i inspirację

    OdpowiedzUsuń
  34. wspaniały kursik i piękna kartka, ja swoje drzewka też zrobilam, dzieki serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  35. Gorgeous card and Christmas tree! Great work!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. no i wykorzystałam
    nie tak pięknie jak Ty ale...
    cóż... początki zawsze są trudne
    http://catarina-brujita.blogspot.com/2013/11/inaczej.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudna choinka i świetny kurs! Wielkie dzięki za Twoje wspaniałe inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  38. Thank you for the step by step directions! Can't wait to give this a try!

    OdpowiedzUsuń