środa, 3 lipca 2013

Komplet z okienkiem :)


Pozdrawiam serdecznie i zmykam na rower :)

39 komentarzy:

  1. MAGICZNA...cudeńko i okienko i mosteczek i serduszko i papierek... ZJAWISKOWA:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny komplecik - a ten mostek cudowny :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo :D ... efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania mimo, że "znałem" koncepcję

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabulous card!
    I am delighted!
    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu ten papier ;). Ale bez twoich czarów byłby tylko ładnym papierem. Robi ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na mnie również ta karteczka zrobiła ogromne wrażenie. Ten mostek jest ekstra i tak pięknie ubrane całość w kwiaty!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplecik fantastyczny, cudowna kompozycja i kolory wszystko jest cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczna kompozycja - mostek, serduszko, tiul, koronka, kwiatki, cudowne papierki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj bajecznie... nawet romantycznie, wśród traw, ciszy - tylko świerszcze słychać :))

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne to serducho , świetnie wykorzystany piękny papier

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna!!!Przecudny papier :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycające... jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna, wygląda jak romantyczny obrazek...

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie skomponowany komplecik, taki sielankowy:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zabrakło mi słów... prawdziwe dzieło sztuki, kartka wygląda jak obraz. Nie wiem dlaczego, pomyślałam, że jeszcze przydałyby się ptaki w oddali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapewne będą latały nad Parą Młodą jak wyjdą z Kościółka :)

      Usuń
  17. piękna!
    bardzo mi się podoba ten sznurek, super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaach! zachwycający zestaw

    OdpowiedzUsuń
  19. Zjawisko nie z tej ziemi! Jak tylko zobaczyłam ten wykrojnik, to od razu wyobraziłam sobie mostek wśród trzcin, szuwarów i kwiatów, ale nie sądziłam, że można zrobić to AŻ TAK BAJECZNIE! I to serduszko... Miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  20. Brak mi słów.... :) Ty wiesz :)....CUDO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny komplet :)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem znów papier zyskał na wartości!!! Cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Te papiery są piękne same w sobie, ale to, co Ty z nimi wyczyniasz to już dzieło sztuki, Dorotko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawdopodobnie jedna z najładniejszych prac jakie widziałam:-)

    OdpowiedzUsuń